Մխթար Սեբաստացի(Նախագիծ)

?.?.??????????Առաջադրանք 1

Ես ուսումնասիրել եմ օտարալեզու կայքերը և եկել եմ այն եզրակացությանը, որ Մխիթար Սեբաստացին լինելով հայ հայկական հանրագիտարաններում շատ քիչ տեղեկություն կա համեմատած օտարալեզու կայքերի հետ: Եվ անկեղծ ասած ինձ վատ զգացի, քանի որ նա հայ եկեղեցիական գործիչ է, ծնվել Հայաստանում և եղել է հայ:

Առաջադրանք 2

Այստեղ նշված են այն վայրերը, որտեղ եղել է Մխիթար Սեբաստացին

1. Սեբաստիա
2.Էջմիածին
3.Սևան
4.Վենետիկ
5.Հալեպ
6.Հռոմ
7.Պոլիս
8.Իտալիա
9.Կիպրոս
10.Կարնո
11.Մեթոն

Առաջադրանք 4

(Ա)

Ո տառը դա որդի բառի սկզբնատառն է:

Կ տառը կույս բառի սկզբնատառն է:

Վ տառը վարդապետ բառի սկզբնատառն է:

Ա տառը ապաշխարություն բառի սկզբնատառն է:

(Բ)

Ես կարծում եմ, որ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի զինանշանը կլինի բացված գիրք դրված Նոթբուքի նման: Վրան միացված մկնիկ և շրջապատված Սեբաստացիներով: Իսկ գրքի ներսում ցուցադրված կլինի թե ինչպես են աշխատում փոքրիկ Նեթբուքները սովորողների փոխարեն:

Առաջադրանք 5

Առաջադրանք 5-ը Անճառին խորանն է: Այդ թեմայով ֆիլմ եմ պատրաստել և տեղադրել եմ իմ բլոգում: Երսժշտությունը վերցրել եմ տիկին Նունեյի բլոգից իսկ նկարները Վահե սարկավակի բլոգից:

Առաջադրանք

Ես ռուսերեն լեզվով կարդացել եմ Մխիթար Սեբաստացում մասին: Ռուսերեն կայքերում ավելի մեծ տեղեկություն կար: Իսկ հայկական կայքերում ուղղակի մի փոքր պատմում էր նրա մասին: Ինձ շատ դուր եկան ռուսական կայքեը, քանի որ այնտեղ ավելի մանրամասն էր գրված: Ես թարգմանել եմ մի հատված ռուսական կայքից:

Մխիթար Սեբաստացին ձգտում է ունեցել գիտության և գնացել է Էջմիածին: Էջմիածինը համարվել է քաղաքակրթության կենտրոն: Ճանապարին հանդիպել է Եվրոպացի միսսիոների և հայ ճանապարհորդի, ում պատմությունները արևմտյան աշխարհի մասին վշտացրել են Մխիթար Սեբաստացուն, այդ ժամանակվանից նա ձգտել է իր ժողովրդին միացնել Արևելյան ժողովրդի հետ: Մեկ տարի ու կես թափառել է այստեղից այնտեղ, աշխատել է կյանքի համար որպես ուսուցիչ: Հետո վերադարձել է Սեբաստիա, որտեղ էլ իրեն նվիրել է հայկական, սիրիական, հունական աստվածաբանության ընթերցանությանը: Անհաջող փորձից հետո Ալեքսանդրիայով Եվրոպա հասնելու համար ձեռնադրվեց Սեբաստիայում արժանապատիվ քահանա 1696 թվականին, 1699 թվականին ստանում է Վարդապետ գիտական աստիճան:

Աղբյուրը՝http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%85%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%80_%D0%A1%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9

Առաջադրանք 7

Այս նախագիծը ինձ շատ հետաքրքրեց, քանի որ մեր դպրոցը Մխիթար Սեբաստացու անունով է: Սկզբում ծանոթացել եմ մեդիափաթեթին: Հետևաբար ուսումնասիրել եմ բազմավեպի մասին, որը մխիթարյան միաբանության պաշտոնաթերթն է:
Հաջորդ առաջադրանքը կատարելու համար ես օտարալեզու կայքերից թարգմանություն եմ կատարել մի հատված, որը բացակայում էր հայկական կայքերից: Եվ չեմ մոռացել նշել աղբյուրը:
Մխիթար Սեբաստացին ձգտում է ունեցել գիտության և գնացել է Էջմիածին: Էջմիածինը համարվել է քաղաքակրթության կենտրոն: Ճանապարին հանդիպել է Եվրոպացի միսսիոների և հայ ճանապարհորդի, ում պատմությունները արևմտյան աշխարհի մասին վշտացրել են Մխիթար Սեբաստացուն, այդ ժամանակվանից նա ձգտել է իր ժողովրդին միացնել Արևելյան ժողովրդի հետ: Մեկ տարի ու կես թափառել է այստեղից այնտեղ, աշխատել է կյանքի համար որպես ուսուցիչ: Հետո վերադարձել է Սեբաստիա, որտեղ էլ իրեն նվիրել է հայկական, սիրիական, հունական աստվածաբանության ընթերցանությանը: Անհաջող փորձից հետո Ալեքսանդրիայով Եվրոպա հասնելու համար ձեռնադրվեց Սեբաստիայում արժանապատիվ քահանա 1696 թվականին, 1699 թվականին ստանում է Վարդապետ գիտական աստիճան:
Կազմել եմ այն աշխարհագրակն երկրների ցուցակը, որտեղ եղել է Մխիթար Սեբաստացին:
Անճառին խորան վերնագրով ֆիլմ եմ պատրաստել: Իսկ նկարները վերցրել եմ Վահե Սարկավակի բլոգից:
Գրել եմ թե ինչպես եմ պատկերացնում Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի զինանշանը և տեղադրել եմ իմ բլոգում:
Կարծում եմ, որ հետաքրքիր առաջադրանքներ էին: Դժվարություններ գրեթե չեն եղել: Իսկ աշխատանքը կատարել եմ հաճույքով:

Առաջադրանք 8

1. Տեքստի վերլուծում, բովանդակության քննարկում, եզրակացության ձևակերպում:

2. Ասված խոսքի հիմնավորում, ստեղծական մտածողության առկայություն:

«ԲԱԶՄԱՎԵՊ», հայագիտական հանդես, Վենետիկի Մխիթարյան միաբանության պաշտոնաթերթը։։ Համարվում է հրատարակված հայերեն պարբերականներից ամենաերկարակյացը։ Հանդեսի հիմնադիր-խմբագիրը Գաբրիել Այվազովսկին է: Լույս է տեսնում 1843-ից, Վենետիկի Սուրբ Ղազար կղզում: Հանդեսի էջերում մշտապես տեղ են գտել գիտական, աստվածաբանական, հայագիտական, պատմական, լեզվաբանական, մատենագիտական, գեղարվեստական, ուսումնական և Հայ եկեղեցու պատմության մասին արժեքավոր նյութեր։ Անցյալ ավելի քան 130 տարիների ընթացքում փոփոխվել է «Բազմավեպ»-ի կառուցվածքը: 1843 թ.-ին եղել է գիտական երկշաբաթաթերթ: Առաջին շրջանում <<ԲԱԶՄԱՎԵՊ>>-ում մեծ տեղ էին զբաղեցնում կրոնա-բարոյախոսակա հաղորդումները: 1858-1872 թթ. «ԲԱԶՄԱՎԵՊ»-ը դարձել է ամսագիր: 1872-89-ին «Բազմավեպը» եղել է եռամսյա ուսումնաթերթ: 1890-ից «Բազմավեպը» կրկին ղարձել է ամսագիր։ Առաջին և երկրորղ համաշխարհային պատերազմի տարիներին ընկել է նեղ կացության մեջ՝ լույս է տեսել տարեկան 1-2 պրակ: 1971-ից «Բազմավեպը» տարեկան լույս է տեսնում 2-3 հատորով և տպագրում հայագիտական-բանասիրական և կրոնական նյութեր։ «Բազմավեպը»-ին աշխատակցել են հայ և օտար հռչակավոր գիտնականներ, գրողներ, արվեստագետներ։ Բացի հայագիտական հոդվածներից, ուսումնասիրություններից և գրական-արվեստագիտական նյութերից «Բազմավեպը» հրատարակել է մեծարժեք բացառիկ համարներ` նվիրված Դանտեի, Բայրոնի, Նապոլեոնի, Մխիթար Աբբայի, Աստվածաշնչի հայերեն թարգմանության 1500-ամյակին։ 1973 թ-ից «Բազմավեպին» կից հրատարակվում է նույնանուն մատենաշար։

3. Մասնագիտական բառարանների, գիտահանրամատչելի, հանրագիտարանային գրականության, Վիքիդարանի և հանրագիտարանային հայալեզու, ինչպես նաև օտարալեզու կայքերի գործածում:

Այստեղ նշված են այն վայրերը, որտեղ եղել է Մխիթար Սեբաստացին

1. Սեբաստիա
2.Էջմիածին
3.Սևան
4.Վենետիկ
5.Հալեպ
6.Հռոմ
7.Պոլիս
8.Իտալիա
9.Կիպրոս
10.Կարնո
11.Մեթոն

Ես թարգմանել եմ մի հատված ռուսական կայքից:

Մխիթար Սեբաստացին ձգտում է ունեցել գիտության և գնացել է Էջմիածին: Էջմիածինը համարվել է քաղաքակրթության կենտրոն: Ճանապարին հանդիպել է Եվրոպացի միսսիոների և հայ ճանապարհորդի, ում պատմությունները արևմտյան աշխարհի մասին վշտացրել են Մխիթար Սեբաստացուն, այդ ժամանակվանից նա ձգտել է իր ժողովրդին միացնել Արևելյան ժողովրդի հետ: Մեկ տարի ու կես թափառել է այստեղից այնտեղ, աշխատել է կյանքի համար որպես ուսուցիչ: Հետո վերադարձել է Սեբաստիա, որտեղ էլ իրեն նվիրել է հայկական, սիրիական, հունական աստվածաբանության ընթերցանությանը: Անհաջող փորձից հետո Ալեքսանդրիայով Եվրոպա հասնելու համար ձեռնադրվեց Սեբաստիայում արժանապատիվ քահանա 1696 թվականին, 1699 թվականին ստանում է Վարդապետ գիտական աստիճան:

4. Կարդացած տեքստերի համադրում, դրանց տարբերությունների քննարկում, եզրակացություն-հետևություն անելու առնվազն փորձ։

Ես ուսումնասիրել եմ օտարալեզու կայքերը և եկել եմ այն եզրակացությանը, որ Մխիթար Սեբաստացին լինելով հայ հայկական հանրագիտարաններում շատ քիչ տեղեկություն կա համեմատած օտարալեզու կայքերի հետ: Եվ անկեղծ ասած ինձ վատ զգացի, քանի որ նա հայ եկեղեցիական գործիչ է, ծնվել Հայաստանում և եղել է հայ:

Ես ինձ չեմ գնահատի 8 կամ 9 միավորով քանի որ դրանք ստանալու համար կետերից մեկը չեմ կատարել իսկ մյուսը թերի: Մնացած 2 կետերը կատարել եմ, բայց դա բավական չէ կարծում եմ, որ իմ գնահատականը կլինի 6 կամ 7:  Իսկ 3 կամ 4 , 6 կամ 7 միավորի առաջադրանքները կատարել եմ: Բայց մինչև գնահատումը կփորձեմ լրացնել:

Leave a comment